Sunday, April 27, 2014

紅燒肉食譜 Red Braised Pork


(╯°Д°)╯ 好正啊!


呢排日日都睇肥媽既食平D, 見佢用汽水整紅燒肉好好奇,仲要40分鐘搞掂! 佢D食譜永無失手嫁,我今次隔左幾日已經忍唔住要再食! 等我考試前可以食餐好既 ( T___T )//



食材
豬腩肉 1 Pack (汆水)
蒜頭  3粒
洋蔥  半個 (屋企人中意食, 所以我用左一個)
花椒  數粒
八角  3粒
汽水 (7up, Sprite) 1罐
白醋  3湯匙
米酒  2湯匙
老抽  2湯匙
生抽  3湯匙
糖    1湯匙 (隨意増減)

*肥媽用左2條辣椒(不用切),我就落左1茶匙 red chili powder (紅椒粉) 代替。






做法

1. 豬肉汆水之後切成正方形
2. 蒜頭洋蔥起鍋,加入花椒,八角,汽水,醋,米酒,老抽,生抽,紅椒粉。先試味,再加糖。
3. 中火煮10分鐘, 再大火煮30分鐘收汁。
*因為我用左1整個洋蔥,30分鐘後鍋內仍然好多水, 我就落左小小生粉水。




咁就完成喇! 超容易

No comments:

Post a Comment