Sunday, March 8, 2015

黑森林慕斯蛋糕 食譜 (無酒版)


情人節- 情人最愛的蛋糕

男友最鐘意朱古力蛋糕, 但我比較鐘意黑森林蛋糕, 仲要係香港個隻黑森林蛋糕, 美國呢到有既傳統黑森林蛋糕係用櫻桃, 但我個人唔係太鐘意紅當當既櫻桃..味道有點似咳藥水, 所以就整反香港個隻黑森林蛋糕, 用提子味啫喱代替櫻桃. 好上網睇過好多不同既食譜, 有好多仲會加左咖啡粉同櫻桃酒.. 但係我全部都無加, 變成黑森林慕斯蛋糕啦!



因為最後一個學期, 需要準備畢業, 連買材料都沒時間補充, 連朱古力同麵粉都用光了 ..
蛋糕底同提子味可以預先準備, 之後再預備朱古力mousse, 唔算難, 只係多步驟. 傳統黑森林蛋糕需要用上櫻桃酒, 甜酒等等, 我只係用廚房僅有的物資, 所以我無用到酒. 因為連生果都沒有,到最後連裝飾都用了提子味啫喱 :P 因為慕斯多過蛋糕, 所以朋友都叫呢個做黑森林慕斯蛋糕! 哈哈!

材料: (8"蛋糕模)
提子味啫喱  大半碗
淡忌廉  500ml
黑朱古力碎 200g
可可粉    1tbs
糖    1tbs
朱古力味蛋糕  2 片

做法:
  1. 提子味啫喱 切粒備用
  2. 先將朱古力隔水坐溶, 備用
  3. 淡忌廉加糖打至稠身, 將朱古力及可可粉分次加入打至企身, 放入雪櫃備用
  4. 先將提子味啫喱佈在蛋糕底上, 再倒一層朱古力MOUSSE, 再放上一層蛋糕, 再倒剩餘既MOUSSE



  5. 蛋糕放回雪櫃最小兩小時即成
大功告成!

No comments:

Post a Comment