Friday, December 26, 2014

韓國料理 炒薯粉麵 잡채 Japchae


Japchae -- 聖誕節後的午餐


早幾日都係打邊爐慶祝聖誕, 又玩通宵, 今日一早就想食清淡小小,其實中文係咩名我都唔清楚, 我淨係知道好好味 




紅薯粉係美國既中式超級市場都有得買. 薯粉係我打邊爐既時候既最愛. 薯粉比起普通粉煙"un"同滑, 呢隻炒麵係韓國餐廳都有得食, 但係原來好易煮, 我今日就整左個無肉版本, D麵同配料撈好之後都未上碟就已經被人食晒... 其實我都係"戚"起條根想食, 所以就用左屋企僅有既菜加落呢個炒麵, 我下次再整應該會加銀芽, 洋蔥.. 比起其他網上搵到既食譜, 我呢個連蒜蓉都無落, 所以要用多D調味料


首先將薯粉放落滾水煮到軟身,之後過冷河. 將配料炒好, 加上麵同調味就搞掂喇!

(兩人份)
材料:
紅薯粉  2 札
蘑菇      1罐
紅蘿蔔  1條
蔥          2條
蛋          1隻
芝麻       隨意
豉油       2湯匙
麻油       3湯匙
黑胡椒粉 半茶匙
糖            適量

做法:
  1. 紅薯粉放入滾水煮熟, 大約7分鐘
  2. 煮熟後沖凍水, 用較剪剪散
  3. 將2茶匙麻油, 1茶匙豉油 加入麵, 用手或筷子撈勻
  4. 將所有蔬菜切條, 用中火炒熟, 其間加上小許豉油, 糖,黑胡椒粉 調味
  5. 蛋要另外分1開煎, 煎好後切條
  6. 將配料加入麵, 用手或筷子撈勻
  7. 加其餘的調味料
  8. 完成!



1 comment:

  1. Harrah's Resort Southern California - Mapyro
    Harrah's Resort Southern California. Valley 화성 출장마사지 Center, CA. 777 김해 출장안마 Harrah's Rincon Way, 양산 출장마사지 Funner, 92082. Directions · (760) 494-3000 군포 출장마사지 · Visit 속초 출장마사지 Website.

    ReplyDelete