Wednesday, June 11, 2014

超易自家製士多啤梨雪糕 食譜

超易自家製士多啤梨雪糕



岩岩考完試想食反d甜品獎勵下自己,我自己平時好鍾意食Häagen-Dazs 既士多啤梨雪糕,但係超級市場通常要4, 5蚊 (即hkd 40),對我黎講係奢侈品黎嫁喇。係美國市面上都幾多雪糕機, 但係我通常買左反黎都唔用得幾多次盞蹝氣,好在見到肥媽教整雪糕,整左綠茶味,即刻再黎試整士多啤梨味,真係幾似 Häagen-Dazs 嫁! 我用差唔多價錢買材料, 但係可以整兩次雪糕, 都算平左嫁。出面街雪糕有好多化學野,同埋我用脫脂煉奶同忌廉, 食多小小都唔怕。

材料:
  • 鮮忌廉 400 ml
  • 煉奶     150 g/半罐 (隨意增減, 煉奶決定雪糕既甜度)
  • 雲呢拿精油  1 茶匙
  • 士多啤梨清油  1 茶匙
  • 新鮮士多啤梨/雪藏士多啤梨 10粒
做法:
  1. 忌廉打至6成企身, 即係忌廉剛剛可以痴係打蛋器
  2. 加入煉奶,精油 拌勻 
  3. 士多啤梨切碎打爛, 倒入忌廉混合物
  4. 倒入容器, 放入冰格最小4小時
呢個份量差唔多等於一桶 Häagen-Dazs 嫁, 如果想整其他味雪糕都好容易嫁炸, 我用左大約5湯匙 綠茶粉去代替水果, 拌勻就可以, 我第一次整既時間綠茶粉未拌勻, 有一粒粒有小小苦, 大家不妨暖小小奶黎溶左d粉先加落去d  忌廉到. 如果屋企有即溶咖啡都可以用黎作咖啡味雪糕嫁。



No comments:

Post a Comment